Dost Oyun
Selamlar arkadaşlar :).. Yama, LFS BMW M3 GAP25KING Araba Süper Yamasıdır. Araç çok hoşuma gitti. Tek kapı bir model ve farlar çok hoş. Jantlar ayrı bir güzel maşallah, ejderha gibi güçlü görünüyor, etkileyici.. Driver pos, Skins dds, Teweak falan var yamada. XRG sanırım araç. Cabrio olması ayrı bir güzel.. (CLICK TO DOWNLOAD) : İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ! https://yadi.sk/d/GA6l7a4p3LDPF6
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 1.944
  • Tarih : 22 Eylül 2017
  • Yazar : Baykal
Selam arkadaşlar. Yamamız, Lfs DOĞAN SLX Gri Gökhan Yapım Yamasıdır.. Araç gıpgri arkadaşlar resimde görüyorsunuz.. Skinsde var.. Ustası Gökhan Salurlu’nun yazısı : ””””’ -GÖKHAN SALURLU ————————————————– ————————————————– ————————————————– FACEBOOK https://www.facebook.com/kardesscn ————————————————– YOUTUBE HESABIM https://www.youtube.com/channel/UC-6HL81nvMFbxyxyPtoX1fQ/videos Skins dosyasındaki resimi : ” BU FOTOĞRAFI LFS/DATA/SKİNS KLASORUNE ATALIM ” ”””” İndirmek için  ❱❱ Tıklayın https://yadi.sk/d/vqf_9QnA3635Ra-7jm
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 2.999
  • Tarih : 22 Eylül 2017
  • Yazar : Baykal
Selamlar arkadaşlar. Yama, LFS Fiat Egea Hatchback Lounge TRZPRO YAPIM Araba Yamasıdır. Ve LFS Fiat EGEA FAR DDS Yamasıdır. Ustasının yazısı düzenleyip veriyoruz : ” LFS’de belki tek Fiat EGEA hatchback modunu yapıp, paylaşıyorum. Yamadaki aracın, farları, stopları, sisleri, sinyalleri,orjinal egea ibreleri , hatta aynaları çalışıyor. 81 tane dds var maşallah.. Aracın içi, Hüseyin Karadana, Yelkant Modacı, Metehan Bilal, Emir Bardakçı ‘ya aittir. Teşekkürler ediyoruz. İyi emek var arkadaşlar.. Kasa edit, oyuna atmak polygon düşürmek ise, Sertaç Gizdaş, Saner Armutlu, Emir Bardakçı, Ali Hikmet Gültekin ustalarımızsa aittir, teşekkürler ediyoruz.. DDS Render ise ”Emre Değirmencioğlu” ustaya aittir. Direksiyon yapım ise Hüseyin Ülken ustaya […]
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 3.205
  • Tarih : 28 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
Selamlar :).. Yama, Lfs Kaan Bozkurt NEW BMW E36 Stock Stance Araba Yamasıdır. ”Goca Yürekli #Mod‘unuz MuratHan SOLAK’tan KAAN BOZKURT yapım M3 E36 Link.”. Bizde onlinehile.pro olarak onlara teşekkür ediyoruz ve burada yayınlıyoruz arkadaşlar. Teşekkürler :).. Stock ve Stance voblar var. 93 civarı toplam dosya vardı. emekler için teşekkür ediyoruz. araç 2000 yapım sanırım. BBs jantlar gördüm resimde. Seveni çok bu araba tipinin.. İyi gazlamalar arkadaşlar :).. İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! https://yadi.sk/d/dKzktWNM3LVoJd
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 4.574
  • Tarih : 28 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
selam arkadaşlar, bmw tutkunları. Yamamız, Lfs BMW E30 çok yoğun ddsli skinsli yamasıdır. arkadaşlar yamada 80 küsür dds var ey maşallah :D.. ne yapmışlar, sabah akşam yama mı yapmışlar, bilmiyorum haha :D.. İşinize çok yarayacağınızı düşünüyoruz umarım kalitelidir, yorumlarınızı esirgemeyin olursa :). Kaputta alman bayraklı çıkartma var. araç eski model bmw lerden bbs jantlı. iyi sürüşler arkadaşlar :).. İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! rar şifresi ; http://onlinehile.pro http://yadi.sk/d/Xh5–xm6DwDbj
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 7.180
  • Tarih : 21 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
Selam arkadaşlar.. Yamamız, Lfs Subaru Gold Kabortalı Impreza Super Yaması 60 falan dds li yamadır.. Arkadaşlar 60 civarı dosya var ey sürüsüne bereket. Altınımsı kaborta var aynalı gibi.. İyi sürüşler, iyi pist zevkleri :).. İndirmek için  ❱❱ Tıklayın  https://yadi.sk/d/6btCWZQhvPvjs
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 2.484
  • Tarih : 19 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
selam arkadaşlar.. yamamız, Lfs Renault Flash Araba Yamasıdır. 13 falan dds var . rar boyuu çok büyük değil arkadaşlar ama umarız size yeter.. yorumlarınız olursa esirgemeyin inşallah, iyi gazlamalar 😀 .. İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! https://yadi.sk/d/zV_JAkyUVz4Tx
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 2.427
  • Tarih : 19 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
Selamlar arkadaşlar. Yama, LFS Renault Clio 2006 Trailer and LinkAraba Yaması Template Skins ‘dir. Araçda 100 civarı dosya var, yani yamada. Template falan yama dolu bir şeylerle. Renault Clio Jant kapak dds’si var iki tane sanırım.. Skins, başka template, tweak de mevcut.. Zaten Tweak konumuz ayrıca var arkadaşlar, bakabilirsiniz.. (CLICK TO DOWNLOAD) : İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ! https://yadi.sk/d/StxXDzwD3LDA6v Ustasının Linki İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ! http://link.tl/11ny4
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 2.819
  • Tarih : 19 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
Selamlar arkadaşlar. Yama, Lfs Tofaş Doğan SLX Tam FULL PANJUR Araba Yamasıdır. Araç yere yatıkça ve ön panjur farları da kapsıyor biraz küçültümüş. İlginç bir deneyim olabilir. Resime bakabilirsiniz. Arka jant lastikten taşmış.. Arka göt kalkık. Umarızseversiniz ve güzel yorumlarınız esirgemeyin lütfen.. İyi günler :).. (CLICK TO DOWNLOAD) : İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ! https://yadi.sk/d/lcGP4Yvp3LD9Ja
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 4.826
  • Tarih : 19 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
Selam arkadaşlar. Yama, Lfs Tofaş Drag Aracı TAPMPOSUZ Vop Trailer ve Link Araba Yamasıdır. Araç yere yatık genişce lastiklere sahip. Tamponsuz vob var. 135 civarı dosya var maşallah. 48.3 mb maşlalalh yama boyutu ki 5 mb olur mesela normal üstü bir lfs yaması.. Emekleri için teşekkürler ustasına. Arka jant lastik dışına taşmış. Böyle sevenler umarım bu yamayı severler. yorumlarınızı bekleriz arkadaşlar, atın çekingenliği :D.. İyi gazlamalar :).. Ustasının yazısı : ”ARACIN VOPUNU BN TASARLADIM YANI TAMPONSUZ HALİNİ OYUNA ATMAMDA TALHA KARDEŞİMSE TEŞEKUR EDİYORUM YANİ DİYİM BEN SAGDA SLDA BENM YAPIMDIYEN BRNİN GÖRÜSEM FENA OLUR ONA GÖRE -ARAÇ ALİ HİKMET GÜLTEKİN E […]
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 3.458
  • Tarih : 19 Temmuz 2017
  • Yazar : Baykal
Toplam 109 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.12345...102030...Son »

Sponsor Reklamlar

  • Android Oyun Club
  • Car Games
  • Reklam vermek için tıkla !
  • http://www.keriz.net

E-Bülten'e Kayıt Ol !

Blog'daki yazılardan güncel bir şekilde haber almak istiyorsanız hemen mail adresinizi ekleyin !



LFS Yamaları | LFS İndir | LFS Tweak İndir | Tema: Bulut v3 | Yapımcı : DoiiNET | Yazılar RSS | Yorumlar RSS | Site Haritası

0,974 saniyede, 93 sorgu yapıldı.