Dost Oyun

GTA 5 Turan Otokar Turan Silahlı Kuvvetleri Otokar Zırhlı 1.0 Mod Yama

Yorum Yok

Turkish(Türkçe) And English :

Selam. GTA 5 Turan Otokar Turan Silahlı Kuvvetleri Otokar Zırhlı 1.0 Mod Yamasıdır yapanı Sato8, Teşekkürler. Silahlı güvenlik görevlileri ve Otokar zırhlı araçlı yamadır. Türk güvenlik kuvvetleri ile alakalıdır.. Resimde ve yaamda Yeni Türk silahı MPT-76 ‘da Var. Yaamda inşallah çıkar arkadaşlar.. Güzel günlerde kulalnalım inşallah :)..

Hello. GTA 5 Turan Otokar Turan Army Forces Otokar Armored 1.0 Mod. Made is Sato8, Thanks. Armed security officers and Otokar armored vehicle patrol. It is related to Turkish security forces .. There is a new Turkish weapon MPT-76 in the picture and life. I hope to have friends in the life .. Let’s use it on beautiful days inşallah 🙂 …..

(CLICK TO DOWNLOAD) : İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN !

https://yadi.sk/d/LxCnNeC73HCjVW-plkj

Yamanın Yapımcısı, Teşekkürler :
42667e sato8 design

Arkadaşlar Resimlerde bi yazım hatası gözüküyo fakat modda öyle değil güncelledim, resimleri değiştirmeye üşendim sadece.

Sevgili Youtuber arkadaşlar videolarınız için teşekkürler saolun FAKAT, iyi niyetli youtuberların arasında Gtverenler de var isteyen kızabilir, modu indirip videosunda kendi yaptığını söyleyenler, yaptığınız videoyu biz görmüyormuyuz adam binlerce abonesine video atıyo ve hepsine yalan konuşuyo, bu cinsi bozuk ırkı bozuklar modlarımdan uzak dursun.

” Modu videolarda kullanıcak arkadaşlar modun yapımcısını belirtmediği takdirde hakkımı savunup videonun şikayet edilip kaldırılması için gereken neyse yapılacaktır.”

Update//x64//dclpacks//patchday2ng//dlc.rpf//x64//levels//gta5//vehicles

Teşekkürler Gta V Turkish-Mods
Gta SA mod : Furkan Omur
Conversion Gta V,Editing and Template : Gta V Turkish-Mods
https://tr.gta5-mods.com/vehicles/otokar-zpt-zirhli-personel-tasiyici-replace

Bir önceki yazımız olan Lfs BMW E30 çok yoğun ddsli skinsli yama başlıklı makalemizde lfs araba, lfs araba yamaları ve lfs araba yaması hakkında bilgiler verilmektedir.

Sosyal Ağlarda Paylaş !

Benzer Yazılar

  • LFS Fiat Egea Hatchback Lounge TRZPRO Araba Yaması

    Selamlar arkadaşlar. Yama, LFS Fiat Egea Hatchback Lounge TRZPRO YAPIM Araba Yamasıdır. Ve LFS Fiat EGEA FAR DDS Yamasıdır. Ustasının yazısı düzenleyip veriyoruz : ” LFS’de belki tek Fiat EGEA hatchback modunu yapıp, paylaşıyorum. Yamadaki aracın, farları, stopları, sisleri, sinyalleri,orjinal egea ibreleri […]

  • Lfs NEW BMW E36 Stock Stance Araba Yaması

    Selamlar :).. Yama, Lfs Kaan Bozkurt NEW BMW E36 Stock Stance Araba Yamasıdır. ”Goca Yürekli #Mod‘unuz MuratHan SOLAK’tan KAAN BOZKURT yapım M3 E36 Link.”. Bizde onlinehile.pro olarak onlara teşekkür ediyoruz ve burada yayınlıyoruz arkadaşlar. Teşekkürler :).. Stock ve Stance voblar var. 93 […]

  • Lfs BMW E30 çok yoğun ddsli skinsli yama

    selam arkadaşlar, bmw tutkunları. Yamamız, Lfs BMW E30 çok yoğun ddsli skinsli yamasıdır. arkadaşlar yamada 80 küsür dds var ey maşallah :D.. ne yapmışlar, sabah akşam yama mı yapmışlar, bilmiyorum haha :D.. İşinize çok yarayacağınızı düşünüyoruz umarım kalitelidir, yorumlarınızı esirgemeyin olursa […]

  • Lfs Subaru Gold Kabortalı Impreza Super Yaması

    Selam arkadaşlar.. Yamamız, Lfs Subaru Gold Kabortalı Impreza Super Yaması 60 falan dds li yamadır.. Arkadaşlar 60 civarı dosya var ey sürüsüne bereket. Altınımsı kaborta var aynalı gibi.. İyi sürüşler, iyi pist zevkleri :).. İndirmek için  ❱❱ Tıklayın  https://yadi.sk/d/6btCWZQhvPvjs Bir önceki […]

  • Lfs Renault Flash Araba Yaması

    selam arkadaşlar.. yamamız, Lfs Renault Flash Araba Yamasıdır. 13 falan dds var . rar boyuu çok büyük değil arkadaşlar ama umarız size yeter.. yorumlarınız olursa esirgemeyin inşallah, iyi gazlamalar 😀 .. İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! https://yadi.sk/d/zV_JAkyUVz4Tx Bir önceki yazımız olan Lfs BMW […]

Sponsor Reklam

Sponsor Ol !

Yazar Hakkında


Yorumlar

RSS üzerinden bu yazıya yapılan yorumları takip edin.




Sponsor Reklamlar

  • Android Oyun Club
  • Car Games
  • Reklam vermek için tıkla !
  • http://www.keriz.net

E-Bülten'e Kayıt Ol !

Blog'daki yazılardan güncel bir şekilde haber almak istiyorsanız hemen mail adresinizi ekleyin !



LFS Yamaları | LFS İndir | LFS Tweak İndir | Tema: Bulut v3 | Yapımcı : DoiiNET | Yazılar RSS | Yorumlar RSS | Site Haritası

0,957 saniyede, 95 sorgu yapıldı.
error: Belki link kopyalamak için sağ tık yaptın ama, bir iyi niyetli sen değilsin kötü niyetliler için sağ tık engellenmiştir. Boşuna uğraşma :)