Lfs doğan slx orjinal 3d 6 Kol Jant yaması

12 Yorum

Selam, 6 kollu doğan slx jantı ile karşınızdayız, ORJİNAL KENDİ 6 KOLLU JANTIDIR , arkadaşlar… Yamamız türk yapımıdır, cideli team yapımıdır, NAZAR DEĞMESİN DİLERİM, ARABANIN YERE YATIKLIĞI ÇOK İYİ, SÜPER.. Yamamız, Lfs doğan slx 3d 6 Kol Jant [Cideli Team] yaması dır. Böyle 6 kollu ve diğer tofaş modelleri gelecek arkadaşlar inşallah, bizde sizin için gazlıyoruz :D.. Güzel jantlar ve gazlamalar diliyoruz :D.. 

3d 6 Kol Jant doğan slx cideli team 300x168 Lfs doğan slx orjinal 3d 6 Kol Jant yaması  İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN !

rar şifresi  ( = password ) ; http://onlinehile.pro

http://yadi.sk/d/6rvJHUZO3P5H8

Bir önceki yazımız olan Lfs VW Golf 3 GTI yaması başlıklı makalemizde Lfs VW Golf 3 GTI, Lfs VW Golf 3 GTI yaması ve Lfs VW Golf GTI hakkında bilgiler verilmektedir.

Sosyal Ağlarda Paylaş !

Benzer Yazılar

  • ViperJant tweak Lfs Viper Jant yaması ve bol resimler ve tweak

    selam arkadaşlar.. birbirinden güzel, ustaların yaptığı viper jant yamalarımız oldu ve bir yenisini daha ekliyoruz mşllah ve benzeri olabilir bilmiyoruz. yamamız, Lfs Viper Jant yaması ve tweak. iyi gazlamalar arkadaşlar .. birde bir sürü viper jant resminin olduğu rar paylaşıyoruz. turuncu, kırmızı […]

  • TYRE (1) Lfs iki Tyre yağmur lastik yaması

    selam arkadaşlar. Biri daha geniş boyutlu mb olarak tyre yamasının ve onu daha önce de ”bmw e30 turbo ve xr” ya masında paylaşmıştık ve gene paylaşıyoruz. Yamamız, Lfs iki Tyre yağmur lastik yamasıdır. yahu mşllh yağmur lastiği de ayrı güzel oluyor. normal […]

  • Subaru Lfs Subaru impreza Süper uzay karpuz jantlı ve tweak yaması

    selam arkadaşlar. Yamamız, Lfs Subaru impreza Süper uzay karpuz jantlı ve tweak yamasıdır. maşallah jant süper, uzay karpuz jant dedim, belki ismi vardır veya siz başka isim uydurabilirsiniz .. benim çok hoşuma gitti araç ve jant. yamada özellikle jant dds si yok. […]

  • turbo e30 Lfs Bmw turbo e30 turbo ve xr li ve tyre yağmur lastik ve skins

    selam arkadaşlar. arsacımnnız yağmur lastikli dir (resimde öyle umarız yamada da öyledir ) . Yamamız, Lfs Bmw turbo e30 turbo ve xr li side var artı yaması ve skins. yamanın hem turbo modu hem xr li modelini vermiş usta. tyre  ve sanırsam […]

  • TRABZONLU Lfs Doğan sade tipli cms 40 jantlı ve skins li yere yatık yaması

    selam arkadaşlar, yere yatık tofaş jastaları . Yamamız, Lfs Doğan sade tipli cms 40 jantlı yere yatık yaması TRABZONLU. araçta 21 dds var arkadaşlar ve skins de var . aracın beyaz yazılı lastikleri yere yatıklığı ve cms 40 jantları hoşuma gitti […]

Sponsor Reklam

Sponsor Ol !

Yazar Hakkında


Yorumlar

  • recep diyor ki:

    bak kardeşim ben tıklayın diyen yere tıkladım indirdim packı sonra 2 tane resim ve steelie.Cem ve STEELIES.dds

  • ahmet diyor ki:

    kardeş Bu cem dosyası ne oluyor jant yamasını yapamıorum dds ye atıorum ama birde cem dosyası war o nereye atıcaz ??

  • Umut diyor ki:

    Packı Data Dosyasında Nere Atıcam ?

    • Baykal diyor ki:

      bilmiyom ki :S :) : ”” Selam arkadaşlar, aşağıda yamayı yüklemeyi anlatacağız, umarım işinize yarar :D ..
      Yamayı indirdiğinizde içinde 2 Dosya mutlaka bulunur [DDS - VEH] bunun dışında Engine – Skins – Skins DDS vb.
      bulunabilir.

      LFS’nin yüklü olduğu yere giriyoruz, (Bilgisayarım> C:Program Files> LFS> Data) olarak uyguluyoruz.
      Data’nın içinde bir sürü dosya var, indirdiğimiz şahin yamasının açıyoruz ve DDS yazan klasörün içine giriyoruz.
      İçindekileri kopyalayıp, LFS> Data> DDS klasörüne sürüklüyoruz.
      [Evet/Hayır çıkarsa tümüne evet deyin.]

      Daha sonra tekrar şahin yamasını açıyoruz, VEH klasörünün içinde bir tane .vob bulunmaktadır (Ör: XR.vob)
      onuda kopyalayıp LFS> Data> VEH klasörüne sürüklüyoruz, bunda kesinlikle (evet/hayır) sorusu çıkar evet diyoruz.

      Başka dosyalar varsa da aynı işlemi yapıyoruz (Skins, Engine, Setups) ””””

  • caner diyor ki:

    yamanın dosyasını datta da nereye atıyoruz ?

    • Baykal diyor ki:

      umarım bu işini görür. görmüyorsa yaz ama usta tanıdığın varsa daha iyi olur. cevap bekliyoruz :) : ””” Selam arkadaşlar, aşağıda yamayı yüklemeyi anlatacağız, umarım işinize yarar :D ..
      Yamayı indirdiğinizde içinde 2 Dosya mutlaka bulunur [DDS - VEH] bunun dışında Engine – Skins – Skins DDS vb.
      bulunabilir.

      LFS’nin yüklü olduğu yere giriyoruz, (Bilgisayarım> C:Program Files> LFS> Data) olarak uyguluyoruz.
      Data’nın içinde bir sürü dosya var, indirdiğimiz şahin yamasının açıyoruz ve DDS yazan klasörün içine giriyoruz.
      İçindekileri kopyalayıp, LFS> Data> DDS klasörüne sürüklüyoruz.
      [Evet/Hayır çıkarsa tümüne evet deyin.]

      Daha sonra tekrar şahin yamasını açıyoruz, VEH klasörünün içinde bir tane .vob bulunmaktadır (Ör: XR.vob)
      onuda kopyalayıp LFS> Data> VEH klasörüne sürüklüyoruz, bunda kesinlikle (evet/hayır) sorusu çıkar evet diyoruz.

      Başka dosyalar varsa da aynı işlemi yapıyoruz (Skins, Engine, Setups) ””””

  • serkan diyor ki:

    nasıl yapılıyo

  • salih diyor ki:

    Rar Şifresi Ne?

  • Taner Aksoy diyor ki:

    Vay be neler yapıyorlar çok güzel olmuş buda elinize sağlık

RSS üzerinden bu yazıya yapılan yorumları takip edin.




E-Bülten'e Kayıt Ol !

Blog'daki yazılardan güncel bir şekilde haber almak istiyorsanız hemen mail adresinizi ekleyin !



Facebook Sayfamız

Çerezler

Tema: Bulut v3 | Yapımcı : DoiiNET | Yazılar RSS | Yorumlar RSS | Site Haritası

1,496 saniyede, 79 sorgu yapıldı.