honda civic
Merhaba arkadaşlar,2012 den bu yana LFS Yamalarını sizlerle paylaşıyoruz. Bomba bir LFS Honda Civic yamasını sizlerle paylaşacağız. Yamayı bize atan Bedirhan’a çok teşekkür ediyoruz.   LFS Honda Civic yaması nasıl kurulur ? Aşağıdaki linkten indirdiğiniz dosyanın içindekileri LFS’nin içerisindeki DDS ve VOH dosyalarının içerisine atıp oyuna giriyorsunuz. LFS HONDA Civic Yaması indirmek için TIKLA ! rar şifresi : http://onlinehile.pro
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 9.005
  • Tarih : 7 Ağustos 2015
  • Yazar : OnlineHile
Honda civic viper jantlı
selam arkadaşlar, honda severler, hız tutkunları :). edit tunahan karaman a aittir arkadaşlar, zaten yamada notta var 🙂 yazı. Yamamız, Lfs Honda civic viper jantlı beyaz yamasıdır. araç çok şık ve yırtıcı arkadaşlar .. viper jantlarda süper durmuş arabada maşallah :D.. araba kolleksiyonda olması gereken modellerden :).. 20 falan dds si de var daha ne olsun.. iyi gazlamalar bakalım :)..  İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! http://yadi.sk/d/qmj9VfRVFzEFi
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 2.999
  • Tarih : 23 Ocak 2014
  • Yazar : Baykal
-Ara_ honda civic Arabanın dışı Burcu Esmersoy İçi Bülent Ersoy Amk
selam yama severler, yarış severler :). güzel bir honda yaması ile karşınızdayız, özellikle dışı garanti güzelmiş 😀 .Yamamız, Lfs honda civic yamasıdır. araç için, ”Arabanın dışı Burcu Esmersoy İçi Bülent Ersoy Amk ” yorumu yapan olmuştur aldığımız yerden ama bari dışı güzelmiş paylaşalım dedik, küfür hoş değil, işe küfredin ama şahsa değil… biz malımız neyse söyleriz arkadaşlar ama belki siz içini seversiniz onu söyleyeyim 🙂 :D. detaylı bir çalışma sayılır bu arada, maşallah. araç bbs jantlı arkadaşlar. lastikler dar yanaktır. aracın yan rüzgarlıkları vardır altta , bu özellik çok sport durdurur arabayı bence :).. iyi gazlamaalr arkadaşlar :D. İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! […]
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 34.006
  • Tarih : 18 Eylül 2013
  • Yazar : Baykal
Honda Civic 2013 edit DriftloweRcanBey
selam. evet yarış severler bizi takip etmeye devam edin  lütfen  . bugün tüm yarış severleri genel olarak memnun edeceğiz, honda severlerin yanı sıra çünkü çizim olarak çok satmış, çok sevilen bir honda civic modeli ile karşınızdayız  . Yamamız,Lfs Honda Civic 2013 edit DriftloweRcanBey yamasıdır. aracın renginin değişmesi için ” Drıftlowe_body.dds ” , bu dds üzerinden de değiştirebilirsiniz. araç arka rüzgarlığa sahip, ön kaput siyah ve hoş duruyor maşallah  .  umarız zevk alırsınız arkadaşlar, iyi gazlamalar, ben aracın jantına bittim maşallah bu ara da  ..   İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! rar şifresi  ( = password ) ; http://onlinehile.pro http://yadi.sk/d/U3gccnK68XsrO
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 52.760
  • Tarih : 18 Eylül 2013
  • Yazar : Baykal
HONDACrossZ
selam otomobil yarışı severler, honda civic severler :D. Honda da sevilmeyecek araba değil hani arkadaşlar maşallah :D. Yamamız, Lfs yeşil bbs jantlı HONDA Civic yamasıdır, hondaCrossZ. bbs jantlıdır. çok basit bir yama değil arkadaşalr. dds var yani, az değil dds :). lastikler süper dar yanaktır, o kadarki sanki lastik yok sandım haha :D. araç tek kapılı, sunrufludur araç :D. iyi gazlamalar 😀  İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! rar şifresi  ( = password ) ; http://onlinehile.pro http://yadi.sk/d/Olb8cpQl7pcFb
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 38.897
  • Tarih : 18 Eylül 2013
  • Yazar : Baykal
Honda Civic EG6
selam arkadaşlar, umarım bizden memnunsunuz :). sevgilerinizi, mutluluklarınızı, eleştirilerinizi bizimle paylaşabilirsiniz, yorum yapabilirsiniz. çekinmeyi :), çekinikliğinizi üstünüzden atın :). Yamamız, Lfs Honda Civic EG6 Vtec Europa yamasıdır. yamadaki jant viper jant arkadaşlar ve çok şık duruyor maşallah :). araçta abarth ekzos var, kocaman bir eksoz :). bu arada aracın içi simsiyah mış, içi yok yani araç yere yatık ve yan rüzgarlıkları var. çok detaylı bir çalışma olmayabilir arkadaşlar, belirteyim, birde bu aracın bbs jantlı beyaz olanını yayınlamıştık, aynı yama ama araç renkleri farklı diye paylaştım arkadaşlar, yanıldıysam özür dileriz :).  bizde böyle, doğruya doğru inşallah :D.  araçta geniş lastikler var. iyi […]
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 34.401
  • Tarih : 11 Ağustos 2013
  • Yazar : Baykal
HONDA CİVİC ICEFLOW YAPIM
selam yama severler, hız tutkunları ama pistte hız ve pc başında haha :D.. Yamamız, Lfs pempe ve lila honda civic 1998 si araba yamasıdır, HONDA CİVİC ICEFLOW YAPIMDIR. ilk resimdeki lila rengi ile pempe arası ama hoş.. böyle arabam olsa erkekliğimden şüphelenmezler umarım haha :D. oldukça hoş bir renk maşallah :). lila mora daha yakın ama pempeye de göz kırpan bir renk.  aracın jantları oldukça spor gösteriyor aracı. araç tek kapı arkadaşlar. iyi gazlamalar ve zevk almaları inşallah :D.    İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! rar şifresi  ( = password ) ; http://onlinehile.pro http://yadi.sk/d/G6yQ9C2S7WphV
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 14.320
  • Tarih : 4 Ağustos 2013
  • Yazar : Baykal
Honda civic si 98 Iceflow Edit
selam arkadaşlar. honda severleri ve çoğu spor araba severleri sevindireceğiz bu yamamızla umuyoruz :D. Yamamız, Lfs Honda civic 98 kırmızı yamasıdır, araç iceflow yapımdır. ben nar kırmızısı rengini çok beğendim aracın arkadaşlar. 5 yıldızlı biraz sarmal jant ta fena değil hani :).. araç içi de fena dizayn edilmemiş :), hoşuma gitti. umarız beğenirsiniz arkadaşlar. iyi gazlamalar diliyoruz :D.. İNDİRMEK İÇİN, TIKLAYIN ! rar şifresi ( = password )  ; http://onlinehile.pro http://yadi.sk/d/OGUD-akn6o6TL
  • Devamını Oku
  • Görüntülenme : 39.429
  • Tarih : 31 Temmuz 2013
  • Yazar : Baykal
Toplam 1 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.1

LFS Yamaları | LFS İndir | LFS Tweak İndir | Tema: Bulut v3 | Yapımcı : DoiiNET | Yazılar RSS | Yorumlar RSS | Site Haritası

0,980 saniyede, 78 sorgu yapıldı.
error: Belki link kopyalamak için sağ tık yaptın ama, bir iyi niyetli sen değilsin kötü niyetliler için sağ tık engellenmiştir. Boşuna uğraşma :)